luni, 30 martie 2015

Castiga unul dintre cele 3 premii Fares!

Publicat de Jully's Blog la 09:28
Ceaiurile Fares imi aduc aminte de momente dragi alaturi de familia mea , mama ne facea in fiecare seara cate un sortiment pe care il savuram cu lamaie si miere, Stiti si voi momentele acelea cand doar stati impreuna si povestiti vrute si nevrute ..mie astfel de momente imi dau energie si ma echilibreaza emotional. 
Fares au multe produse interesante pe care le-as incerca ( deja am un wishlist) si ma bucur ca pot sa va ofer si voua sansa de a castiga un voucher pe siteul lor si a incerca produsele lor. 
In 1929 , in Orastie farmacistul Andrei Farago pasionat de plantele medicinale a pus bazele firmei care astazi poarta numele de Fares . Daca si in 2015 produsele sunt apreciate cred ca ne putem da seama de calitatea lor.

Reguli :
Da like paginilor Fares si Jully's Beauty
Urmareste-ma prin GFC
Da share acestei postari

Acest concurs dureaza pana in 5 aprilie.

8 comentarii:

NADIA CANDREA spunea...

Multumim frumos!

Andreea spunea...

FB: Andreea Sirba
Share: https://www.facebook.com/andreeasirba/posts/595616440574637
GFC: Andreea Sirba

Multumim, frumos premiu!

Unknown spunea...

O sansa extraordinara pentru iubitorii de ceaiuri, dar mai ales de sanatate!

APOSTOL VIORICA spunea...

multumim

vios77ro spunea...

https://www.facebook.com/vlasceanu.violeta/posts/948101215230258?pnref=storyke cu Vlasceanu Violett
gfc vios77ro
share https://www.facebook.com/vlasceanu.violeta/posts/948101215230258?pnref=story

Anonim spunea...

Particip si am indeplinit toate cerintele pentru un asa premiu minunat.

Unknown spunea...

Particip si am indeplinit toate cerintele pentru un asa premiu minunat.

hobo bags spunea...

mie astfel de momente imi dau energie si ma echilibreaza emotional.

Trimiteți un comentariu

 

Lifestyle. Fashion. Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea