luni, 15 aprilie 2013

Castiga un premiu perfect pentru orice femeie!

Publicat de Jully's Blog la 13:58
Astazi v-am pregatit un premiu oferit de VavianPharma care mie imi place foarte tare : 
1 Femiwash
4 cutii de Perfectil
O perie de par
O oglinda
Un ceas

Eu am folosit Femiwash o perioada si va pot spune ca este extraordinar , chiar vi-l recomand .

Reguli :
Da like la pagina Multi-Gyn Romania si Jully's Beauty
Urmareste-ma prin GFC
Da share la acest giveaway

Deadline : 24 mai
Trimite-mi datele tale pe email sau pe facebook .

7 comentarii:

speranta spunea...

multumim.pupici

Gabriela Lupu spunea...

multumim,premiile sunt unele dintre preferatele mele

violeta elena cristea spunea...

multumim :*

Paula Maria spunea...

Multumim pentru concurs :)

Jane spunea...

Multumim.

Konyves Eva-Maria spunea...

Multumim pentru cocurs este minunat :)

NADIA CANDREA spunea...

multumesc! premiul este minunat!

Trimiteți un comentariu

 

Lifestyle. Fashion. Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea