miercuri, 18 decembrie 2013

Idei de cadouri pentru barbati

Publicat de Jully's Blog la 07:29

Idei de cadouri pentru copii si pentru femei v-am oferit in articolele trecute asa ca nu vreau sa ii neglijez pe barbati! Eu am luat deja o parte din cadouri si sincer va spun mereu imi este greu sa aleg ceva pentru barbatii din viata mea. Am facut cateva greseli monumentale in trecut dar cu timpul am incercat sa observ cat mai bine persoanele din jur si sa intuiesc cadourile de care s-ar bucura. 
Parfumurile pentru barbati se afla in topul listei de cadouri . Nu am intalnit pana acum nici un barbat care sa refuze un parfum bun . Eu am ales Aqva Bulgari si Versace Blue Jeans anul acesta si nu am dat gres! 



Tot in top se afla si produsele pentru barbierit . Toti barbatii folosesc , sunt utile si daca oferiti cadou, aveti grija sa fie si de calitate!!  Iubitul meu le prefera pe cele de la Gillete dar voi puteti cumpara marca pe care stiti ca o prefera barbatul cui ii este adresat cadoul. 



Daca aveti un buget mai mare , un telefon nou sigur ii va fi pe plac! O prietena de-a mea i-a facut cadou sotului anul trecut si s-a bucurat ca un copil mic.

Daca aveti iubit/frate pasionat de jocuri video , luati noua editie a jocului preferat.. Evitati sa cumparati haine, pantofi etc daca nu ii stiti gusturile/marimea. 
Sper ca v-au placut ideile mele si ca v-au ajutat. Va doresc Sarbatori Fericite si SPOR LA CUMPARATURI!! 


5 comentarii:

Florina Pandrea spunea...

haha, cine nu s-ar bucura de un Iphone de Craciun?:)
eu am primit un S3 de Mos Nicolae si mi-e de ajuns:D

tocmai am dat drumul unui giveaway pe blogul meu,

would you like to join it?
http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2013/12/giveaway-de-craciun-castiga-o-pereche.html

Miu Miu spunea...

Multe idei utile :) Multumim

shoeper-women.blogspot.ro

Cado spunea...

Mai mai, ce de idei de cadouri pentru barbati ne-ati dat. Multam fain ca aveam nevoie si ce-i drept merita si barbatii macar de Craciun sa primeasca cele mai tari cadouri

Unknown spunea...

Cadouri ieftine
Ceea ce am avut in vedere a fost sa asezam pe ,,rafturile" noastre o varietate de cadouri ieftine , de la cadourile pentru copii, femei, barbati, pana la cadourile pentru casa si bijuterii, ceasuri, ochelari de soare.
Puteti alege, pentru momente deosebite, cadouri romantice, practice, utile, din materiale pe gustul fiecaruia.
http://www.giftstyle.ro

Glenn Hannan spunea...

Congratulation for the great post. Those who come to read your Information will find lots of helpful and informative tips. Seturi cadou pentru femei

Trimiteți un comentariu

 

Lifestyle. Fashion. Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea